terapia wisceralna

Terapia wisceralna

Terapia wisceralna to leczenie, które koncentruje się na narządach wewnętrznych. Jest stosowany głównie w leczeniu chorób wątroby, śledziony i trzustki, ale może być również stosowany w leczeniu innych chorób. Zasadniczo jest to zabieg, który koncentruje się na narządach wewnętrznych i pomaga przywrócić normalne funkcjonowanie. Pacjenci zwykle doświadczają pozytywnych efektów podczas stosowania tego rodzaju leczenia.

Terapia wisceralna jest formą niechirurgicznego leczenia, które wykorzystuje wibracje do leczenia różnych chorób. Nazwa pochodzi od łacińskiego słowa „vis”, które oznacza „wibrować” lub „pulsować”. Zabieg koncentruje się na trzewiach, które są narządami wewnętrznymi odpowiedzialnymi za trawienie i ogólnie za funkcjonowanie organizmu. Terapia polega na zastosowaniu wibracji do tych narządów w celu pobudzenia naturalnych zdolności organizmu do uzdrawiania. Ponadto zabieg nie powoduje bólu i nie wpływa na ruchy ciała.

Terapia

Lekarze stwierdzili, że ten rodzaj leczenia jest korzystny dla osób z marskością wątroby i innymi chorobami wątroby. Pacjenci odczuwają szereg korzyści podczas stosowania tej formy leczenia. Po pierwsze, zmniejsza ból, ponieważ zmniejsza stany zapalne i toksyny w organizmie. Wspomaga również utratę wagi, ponieważ stymuluje zdolność organizmu do przetwarzania żywności na energię. Dodatkowo zabieg zwiększa produkcję komórek krwi, ponieważ sprzyja wzrostowi komórek krwi i zdrowemu krążeniu w organizmie. Pomaga to zmniejszyć anemię i poprawić ogólny stan zdrowia.

Ponieważ ta forma leczenia nie wpływa na ruch ciała, może być stosowana w leczeniu wielu różnych chorób. Naukowcy z powodzeniem stosowali go w leczeniu chorób śledziony, trzustki, pęcherzyka żółciowego i dróg żółciowych – wiele części wątroby jest połączonych z tymi innymi narządami. Zazwyczaj lekarze stosują tę formę leczenia po operacji podczas leczenia stanów takich jak żółtaczka, zapalenie dróg żółciowych i kamica dróg żółciowych. Zabieg przywraca funkcje uszkodzonym narządom, jednocześnie zapobiegając powikłaniom, takim jak zapalenie czy infekcja wywołana przez bakterie obecne w sokach trawiennych

. Jak już wspomniano, terapia wisceralna jest nieinwazyjną procedurą wykorzystującą wibracje do leczenia chorób narządów wewnętrznych. Ma kilka zalet w stosunku do tradycyjnych metod leczenia, ponieważ zapobiega bólowi, wspomaga utratę wagi i przywraca funkcje zdrowotne w uszkodzonych narządach. Dodatkowo terapia wisceralna może być stosowana w leczeniu wielu różnych schorzeń, ponieważ nie wpływa na funkcje życiowe organizmu.